ŚCIANA ZACHODNIA

1.LEWY BARGIEL –VIII (6.2+)
2. PROJEKT
3. SNOW BALL –IX (6.4)
4. KRYMINALNAJA RASSIJA +VIII (6.3+)
5. ZAJEZDNIA SZATANA –IX (6.4) start Iluzją Mocy, stanowisko wspólne z Kryminalnaja Rassija
6. ILUZJA MOCY IX/+IX (6.4+/6.5)
7. LAZY BOY +VIII (6.3+)
7A. LAZY BOY WARIANT WPROST –IX (6.4)
8. POWIEDZ STARY GDZIEŚ TY BYŁ +VII (6.2)
9. CHCIAŁEM ALE NIE MOGŁEM +VIII (6.3+) ogranicznik
10. DEPRESJA +VI (6.1) stanowisko wspólne z Powiedz Stary…
11. SIWY WŁOS VII (6.1+)
12. HISTORIE TWORZY SIĘ NOCĄ +VIII (6.3+)
13. STUDENTEN FUTTER IX (6.4+) wariant oryginalny
13A. STUDENTEN FUTTER WARIANT PO PRAWEJ + VIII (6.3+) przez podchwyt
14. TIRAMISU IX/+IX (6.4+/6.5) stanowisko wspólne ze Studenten Futter
15. DŻUMA X (6.6) razem z Jumanji do szóstej wpinki pokonując jej największe trudnści, dalej odbić w lewo na płytkę, na której znajdują się kluczowe trudności Dżumy.
16. JUMANJI –X (6.5+/6.6)
17. VOO-DOO –X (6.5+/6.6) stanowisko wspólne z Inwazją B. Myszek
18. INWAZJA BIAŁYCH MYSZEK –IX/IX (6.4/6.4+)
19. GDZIE SĄ DUPY Z TAMTYCH LAT IX (6.4+)
20. DZIEWCZĘCY CZAR +VIII (6.3+)
21. FASCYNACJA +VIII (6.3+)
21A. FLUSTRACJA IX-
22. 48 ALEJA VIII (6.3)
23. PAKLENICA +VII (6.2)


Kombinacje K1.

JAH X (6.6)
ogranicznik Jah to start Tiramisu , potem wpinka do pętli i trawers w prawo powyżej 2 wpinki z Jumanji do połączenia z VooDoo na wysokości 4 wpinki, potem jak VooDoo tylko jest ogr. nie ma przelotki z myszek. Stanowisko wspólne z Myszkami.

K2. VOODZITSU X (6.6)
Voodżitsu to VooDoo do 6 wpinki i potem trawers do filarka na Jumanji i końcówka jak Dżuma. Jeszcze prościej: to dół z VooDoo i góra Dżumy. Stanowisko wspólne z Jumanji.

 

Aktualizacja 2011 (by Ślepy)

Czarne przerywane linie - pierwotne drogi

Kolorowe ciągłe linie – kombinacje

Kolorowe okręgi – ograniczniki (ogranicznik obowiązujący dla danej drogi posiada ten sam kolor, co ograniczona droga)

 

1. Triamisu lewe IX+ (VI.5), prawe (VI.4+/5)

2. Come out and play X+/XI- (VI.7) ? niepotwierdzone

 [żółta linia – ogr.:lewe złóte kółko, tj. dwójka z Jumnji oraz prawe żółte kółko, tj. klama restowa na VooDoo i Jah]

3. Jah X (VI.6)

 [pomarańczowa linia – ogr.: dolne pomarańczowe kółko, tj dwójka z Jumanji oraz górne pomarańczowe kółko, tj. przelotka restowa z Inwazji Białych Myszek]

4. Dżuma X (VI.6)

 [czerwona linia – start Jumanji, po przejściu głównych trudności Jumanji wyjście w lewo na płytę; stanowisko wspólne z Jumanji]

5. Jumanji X- (VI.5+/6)

6. Voodżitsu X (VI.6)

 [różowa linia – start VooDoo, ogr.: różowe kółko, tj. klama restowa z VooDoo i Jah, po połączeniu się z Jumanji wyjście Dżumą]

7. VooDoo IX+/X- (VI.5+)

8. Inwazja Białych Myszek IX-/IX (VI.4/4+)

 

Niezaznaczone nowe kombinacje:

 Matahari X (VI.6)

[połączenie dolnej części Jah (ograniczniki takie, jak na Come out and play) z Jumanji]

Vooju X- (VI.5+/6)

[start VooDoo i wyjście Jumanji (bez klamy restowej, na której Jah łączy się z VooDoo]

Babilon X- (VI.5+/6)

 [start Jumanji i wyjście VooDoo (ogranicznik na przelotce z Inwazji Białych Myszek, ten sam co na Jah

 

 

 

<<powrót

Projekt i wykonanie VI4